rezervace a informace   +420 724 002 001
letecká škola   +420 724 10 10 20

Aktuality


Vyhlídkové lety a lety Pilotem na zkoušku do 11. zrušeny Vyhlídkové lety a lety Pilotem na zkoušku nejen na základě Nařízení vlády ČR, ale zejména kvůli možnému přenosu koronaviru jsou do 11.4.2020 ZRUŠENY. Pokud někomu skončila platnost poukazu, automaticky prodlužujeme všechny poukazy jejichž platnost končila či bude končit v období 1.3. - 30.4.2020 do 30.6.2020 !!   Dezinfekce letadel + aplikace ozonu Ozon je vysoce reaktivní plyn modré barvy a charakteristického zápachu s mimořádně silnými oxidačními účinky. Ozón odstraňuje bakterie, viry, po aplikaci se ozón sám rozloží, nezbude po něm žádný zápach, žádné pozůstatky.  Po jeho aplikaci v letadle nezůstane žádná zdraví škodlivá substance a ozón se brzy rozloží (přemění) na kyslík.  Všechny naše letadla jsou takto ošetřena   Vyhlídkové lety x koronavirus Vyhlídkové lety a lety Pilotem na zkoušku zatím stále platí. Nicméně před letem se musí vyplnit formulář, seznam pasažérů s uvedením kontaktů (předkládá se občanský průkaz) a zde vlastnoručním podpisem potvrzujete, že jste v uplynulých 3 týdnech nepobývali v zahraničí a ani nebyli ve styku s osobami testovanými ať pozitivně či negativně na koronavirus. děkujeme za pochopení Novoroční let 1. 1. 2020 Nový rok 1. 1. 2020 a nádherné počasí přímo vybízelo k letu a kochání se ..Po vzletu z příbramského letiště jsme se vydali přes Svatou horu a památník Vojna na přehradu Orlík, pokračovali jsme kolem hradu Orlík, přes Žďákovský most k soutoku Vltavy s Otavou, kde stojí krásný fotogenický hrad Zvíkov. Levou zatáčkou pak Vltavě podívat se shora na to co všechno odkryla upuštěná voda Orlické přehrady. Nádhera, Otočným bodem pak byly poměrně zachovalé zbytky Novomlýnské elektrárny, která byla nejdřív vodním mlýnem, jenž byl později přestavený na vodní elektrárnu pro místní pivovar. Hned vedle ní je také jeden z několika odkrytých jezů. A cesta zpět se sluníčkem v zádech a nádherně osvětlenou krajinou byla dechberoucí Tak jsme se kochali, že jsme ani moc nestačili fotit. I tak pár fotek z telefonu ...   Letiště Brno Tuřany - výcvikové poplatky URČENO PRO FI ŽÁKY VE VÝCVIKU Změny v pravidlech pro aplikaci slevy na výcvikové lety na letišti Brno-Tuřany s účinností od 1.1.2020:   1) U všech letadel (bez rozdílu MTOW) se budou výcvikové přistávací poplatky účtovat pouze za podmínky, že bude v rámci daného letu provedena místní letová činnost (MLČ). Místní letovou činností (MLČ) se rozumí letové aktivity vztahující se k opakovaným přistáním a vzletům, letmým přistáním a vzletům a nízkým přiblížením (průletům) nad RWY. 2) Současně se od 1.1.2020 upravuje výše výcvikových poplatků:   - Přistávací poplatek_výcvik FS:           150,- Kč / t MTOW (plné přistání) - Přistávací poplatek_výcvik FS SZZ:    180,- Kč / t MTOW (s rozsvíceným SZZ) - Přistávací poplatek_výcvik TG:          120,- Kč / t MTOW (letmé přistání) - Přistávací poplatek_výcvik TG SZZ:   180,- Kč / t MTOW (s rozsvíceným SZZ) - Přistávací poplatek_SZZ průlety:       180,- Kč / t MTOW (průlety s rozsvíc. SZZ)   3) Písemnou žádost o výcvikový let (denní či noční) není potřeba provozovateli letiště posílat. Ve spolupráci s ŘLP s.p. bude letiště pro koordinaci výcvikových letů využívat data ze systému LARS. 4) Ostatní a) I nadále nejsou výcvikové lety mezi 22:00 LT a 6:00 LT povolovány. b) Nadále platí povinnost rezervovat MLČ v LARS (viz AIP AD 2.20.7 KOORDINACE MÍSTNÍ LETOVÉ ČINNOSTI SE STANOVIŠTĚM ATS). c) Uvedené změny budou v relevantním rozsahu taktéž publikovány v nejbližší možné aktualizaci AIP GEN 4.3 a AIP LKTB AD 2.20. Info 08/19 (určeno pilotům, co si půjčují letadla) Poslední dobou se setkáváme s opakovanými nešvary, proto jako první krok věnujte pozornost následujícím informacím a pokynům : Kontroly množství oleje. Dochází k příliš pevnému utahování zátky. Důsledkem toho je, že při následující kontrole je nutno vyvinout velkou sílu k uvolnění a tím dochází k utržení - uvolnění nalévací trubice a následně úniku oleje do motorového prostoru .... Dotahujte lehce !! Technický deník letadla. Ten se vyplňuje při přebírání letadla (před letem !!). Smyslem toho je, že je zadokumentováno s jakým množstvím oleje či paliva odlétáte, kolik letadlu před vaším odletem zbývá do další revize a že jste zkontrolovali všechny dokumenty, které mají být na palubě letadla a že jsou při odletu platné. Stejně ta zapíšete zjištěné závady. Palubní deník. Chyby v součtu se dají pochopit, ale nesprávně a opakovaně se špatně uvádí DOBA LETU a DOBA PROVOZU.  Je to nelogické, ale doba letu je ta delší a doba provozu ta kratší. Čili správně má být : 50/40 (Doba letu/Doba provozu) Ten kratší čas je dole a ten se připočítává  do nalétaných celkových hodin.
fnz1.png
fnz2.png
ZPRACOVÁNÍ COOKIES
ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ



REZERVAČNÍ SYSTÉM



2019 ....... 2020 © letecke-sluzby.cz
webdesign | websystem | KAO.cz