rezervace a informace   +420 724 002 001
letecká škola   +420 724 10 10 20

Novinky


Zimní školení pilotů 29.2.2020 Zimní školení pilotů, respektive záznam o školení pilotů pro rok 2020 musí mít každý pilot ve svém záznamníku Zimní školení u Sky Academy (účastnit se může kdokoli) proběhne dne 29.2.2020 na letišti Příbram od 9 h v zasedačce jako obvykle Program : Úvod                                                              09:00 – 09:10 Informace FIC Praha                                     09:10 – 09:25 Změny ve vzdušném prostoru 2020             09:25 – 09:40 Neoprávněné používání kmitočtů                  09:40 – 09:45 Informace APP/TWR Praha                          09:45 – 10:35 Informace LIS                                                10:35 – 10:40 Přestávka                                                       10:40 – 11:00 Rozbor nehod za r.2019                                11:00 – 12:00 Události Sky Academy   za r.2019                 12:00 – 12:10 Pokyny k provozu letadel Sky Academy       12:10 – 12:25 Různé                                                            12:25 – 13:00 Info 01/20 Pro piloty s přístupem do naší aplikace Informovali jsme vás v prosinci, že dnem 1.1.2020 budou veškeré ceny uvedeny s DPH. Sice jsme na tento systém přešli, ale ukázaly se jisté nedostatky v kombinaci plátců a neplátců DPH, že jsme okolnostmi byli přinuceni vrátit se zpět k uvádění cen bez DPH. Aby potom nedošlo k nedorozuměním, když někdo zaplatí fakturu ve výši např. 1210,- Kč (s DPH) a na účet se mu připíše 1000,- Kč (bez DPH) tak v krátké době v místě  u stavu účtu přibude tlačítko S DPH. Po kliknutí se vám ukáží  ceny s DPH. Novoroční let 1. 1. 2020 Nový rok 1. 1. 2020 a nádherné počasí přímo vybízelo k letu a kochání se ..Po vzletu z příbramského letiště jsme se vydali přes Svatou horu a památník Vojna na přehradu Orlík, pokračovali jsme kolem hradu Orlík, přes Žďákovský most k soutoku Vltavy s Otavou, kde stojí krásný fotogenický hrad Zvíkov. Levou zatáčkou pak Vltavě podívat se shora na to co všechno odkryla upuštěná voda Orlické přehrady. Nádhera, Otočným bodem pak byly poměrně zachovalé zbytky Novomlýnské elektrárny, která byla nejdřív vodním mlýnem, jenž byl později přestavený na vodní elektrárnu pro místní pivovar. Hned vedle ní je také jeden z několika odkrytých jezů. A cesta zpět se sluníčkem v zádech a nádherně osvětlenou krajinou byla dechberoucí Tak jsme se kochali, že jsme ani moc nestačili fotit. I tak pár fotek z telefonu ...   PF 2020 Všem známým, přátelům, pilotům i všem ostatním přejeme do nového roku 2020 hodně štěstí, zdraví a pohody Letiště Brno Tuřany - výcvikové poplatky URČENO PRO FI ŽÁKY VE VÝCVIKU Změny v pravidlech pro aplikaci slevy na výcvikové lety na letišti Brno-Tuřany s účinností od 1.1.2020:   1) U všech letadel (bez rozdílu MTOW) se budou výcvikové přistávací poplatky účtovat pouze za podmínky, že bude v rámci daného letu provedena místní letová činnost (MLČ). Místní letovou činností (MLČ) se rozumí letové aktivity vztahující se k opakovaným přistáním a vzletům, letmým přistáním a vzletům a nízkým přiblížením (průletům) nad RWY. 2) Současně se od 1.1.2020 upravuje výše výcvikových poplatků:   - Přistávací poplatek_výcvik FS:           150,- Kč / t MTOW (plné přistání) - Přistávací poplatek_výcvik FS SZZ:    180,- Kč / t MTOW (s rozsvíceným SZZ) - Přistávací poplatek_výcvik TG:          120,- Kč / t MTOW (letmé přistání) - Přistávací poplatek_výcvik TG SZZ:   180,- Kč / t MTOW (s rozsvíceným SZZ) - Přistávací poplatek_SZZ průlety:       180,- Kč / t MTOW (průlety s rozsvíc. SZZ)   3) Písemnou žádost o výcvikový let (denní či noční) není potřeba provozovateli letiště posílat. Ve spolupráci s ŘLP s.p. bude letiště pro koordinaci výcvikových letů využívat data ze systému LARS. 4) Ostatní a) I nadále nejsou výcvikové lety mezi 22:00 LT a 6:00 LT povolovány. b) Nadále platí povinnost rezervovat MLČ v LARS (viz AIP AD 2.20.7 KOORDINACE MÍSTNÍ LETOVÉ ČINNOSTI SE STANOVIŠTĚM ATS). c) Uvedené změny budou v relevantním rozsahu taktéž publikovány v nejbližší možné aktualizaci AIP GEN 4.3 a AIP LKTB AD 2.20. Info 08/19 (určeno pilotům, co si půjčují letadla) Poslední dobou se setkáváme s opakovanými nešvary, proto jako první krok věnujte pozornost následujícím informacím a pokynům : Kontroly množství oleje. Dochází k příliš pevnému utahování zátky. Důsledkem toho je, že při následující kontrole je nutno vyvinout velkou sílu k uvolnění a tím dochází k utržení - uvolnění nalévací trubice a následně úniku oleje do motorového prostoru .... Dotahujte lehce !! Technický deník letadla. Ten se vyplňuje při přebírání letadla (před letem !!). Smyslem toho je, že je zadokumentováno s jakým množstvím oleje či paliva odlétáte, kolik letadlu před vaším odletem zbývá do další revize a že jste zkontrolovali všechny dokumenty, které mají být na palubě letadla a že jsou při odletu platné. Stejně ta zapíšete zjištěné závady. Palubní deník. Chyby v součtu se dají pochopit, ale nesprávně a opakovaně se špatně uvádí DOBA LETU a DOBA PROVOZU.  Je to nelogické, ale doba letu je ta delší a doba provozu ta kratší. Čili správně má být : 50/40 (Doba letu/Doba provozu) Ten kratší čas je dole a ten se připočítává  do nalétaných celkových hodin.
ZPRACOVÁNÍ COOKIES
ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ



REZERVAČNÍ SYSTÉM



2019 ....... 2020 © letecke-sluzby.cz
webdesign | websystem | KAO.cz